Adres cos /kantooradres. - Reisverslag uit Dodecanese Islands, Griekenland van William Flamme - WaarBenJij.nu Adres cos /kantooradres. - Reisverslag uit Dodecanese Islands, Griekenland van William Flamme - WaarBenJij.nu

Adres cos /kantooradres.

Door: William flamme

Blijf op de hoogte en volg William

07 April 2016 | Griekenland, Dodecanese Islands

Willen jullie iets opsturen, of mij eens een bezoekje brengen.

Thomas Cook Group Plc
C/O Hellenic Island services
Dodecanese Travel
4th KLM,provincial Road
kos 85300 p.o box 339
Greece .

Email, kgs.gdm@thomascook.com
Hou er aub rekening mee dat mijn bazin dit ook kan zien!!

Op kantoor kan ik sms'en en what appen of zelfs FaceTime ..

Voor boekingen kan dat via Thomas Cook online of via een reiskantoor.

Mijn dorp Is in Lampi. Naast kos town!!
Kadamena is veel te ver van mij!!!

Hou er rekening mee dat ik op 15 mei verjaard op zen zondag valt dat dit jaar ,zou fijn zijn hoe meer zien hoe meer vreugd

  • 07 April 2016 - 16:42

    William JD Flamme:

    Hoe meer zielen hoe meer vreugd.!! Bedoelde ik.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

William

Actief sinds 04 April 2016
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 3247

Voorgaande reizen:

04 April 2016 - 31 Oktober 2016

Ready for the journey in Cos

Landen bezocht: